„Svarbiausia yra žmogus, žmogus — darbuotojas, žmogus — klientas. Pagrindinė užduotis — išgirsti, ko žmonės nori“ — taip savo vadovavimo filosofiją apibūdina Berta Čaikauskaitė, komunikacijos įmonės „Berta&Team“ lyderė. Berta&Erika, Berta&Dovilė – taip atrodo suasmenintas, į santykį su darbuotoju nukreiptas Bertos įmonės prekinis ženklas.
Bertos istorija apie tai, kaip nelengva priimti sprendimą prisiimti didžiulę atsakomybę ir apie įdomų kelią ją prisiėmus. O taip pat apie tai, kas yra pagirios darbuotojų motyvacijoje ir koks vaidmuo gali tekti monetai sprendimų priėmime. Paklausykite.
Su Berta kalbėjome apie tai:
- Ar gali prekinio ženklo pasirinkimas būti vadybinių procesų suasmeninimo išraiška?
- Kaip gali prekinis ženklas atspindėti įmonės kultūrą?
- Kaip kurti lygiavertį santykį su komanda?
- Ar gali organizacija koreguoti pareigybes pagal darbuotojo stipriausias savybes ir kompetencijas?
- Kaip reaguoti į komandos nario išėjimą?
- Su kokiais iššūkiais susiduria naujas vadovas?
Ieškai daugiau?
Podkaste minėta: Personalization at Work, Rob Baker. Kogan Page; 2020.
Neminėta, bet aktualu: Eliyahu M. Goldratt „TIKSLAS: nuolatinio tobulėjimo procesas“
Kviečiu pasižiūrėti trumpą video ištrauką iš epizodo:
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Šilčiausi linkėjimai,
Valerija