Nesusigadinti reputacijos, saugoti reputaciją, nepriekaištinga reputacija, nesusitepti reputacijos – o kas reputaciją sudaro ir kas už ją atsakingas – apie tai kalbėjome su Inga Tarakavičiūte, reputacijos valdymo eksperte.
- Kas yra reputacija ir kuo ji skiriasi nuo įvaizdžio?
- Iš kokių elementų susideda reputacija ir kaip ji matuojama?
- Kokia lyderystės įtaka bendrai įmonės reputacijai?
- Kaip keitėsi pasitikėjimas verslo ir valdžios institucijomis pastaraisiais metais?
- Kokia yra komunikacijos svarba reputacijos krizių valdymo procese?
- Kokios įmonės pirmauja pagal reputaciją pasaulyje ir Lietuvoje?
Kad būtų įdomiau, sugalvoki savo spėjimus, kurios įmonės turi geriausią reputaciją pasaulyje ir Lietuvoje, o tuomet pasitikrinki savo spėjimus klausydamas epizodo. Ar atspėsi?
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija