Jei pats nekursi savo asmeninio prekės ženklo, tai už tave padarys kiti. Ar sutinkate?
Ne tiek svarbu, ar esate studentas, samdomas darbuotojas, laisvai samdomas specialistas ar verslo savininkas, jūs jau turite savo prekės ženklą. Tai yra jūsų istorija, kurią jūs sąmoningai ar ne, perteikiate aplinkiniams. Apie tai, kas iš tiesų yra asmeninis prekės ženklas ir kaip skirti jam tinkamą dėmesį, kalbėjome su šios temos eksperte Dominyka Venciūte.
Su Dominyka aptarėme šiuos klausimus:
- Ar asmeninio prekės ženklo kūrimas aktualus visiems?
- Kokią specifiką turi vadovo asmeninis prekės ženklas?
- Kokie pagrindiniai žingsniai asmeninio prekės ženklo kūrime?
- Kokiu turiniu verta dalintis? Kas įdomiausia kitiems?
- Kokių klaidų turėtumėme vengti?
- Kokius asmeninio prekės ženklo tikslus galime sau išsikelti?
- Kodėl įmonėms turėtų rūpėti jų darbuotojų asmeninis prekės ženklas ir kaip organizacija gali padėti darbuotojams šiame procese?
Dominyka atskleis ar turi asmeninio prekinio ženklo pavyzdžių Lietuvoje ir kokios pagrindinės klaidos komunikuojant. Sužinosite kokią nauda turi asmeninis prekės ženklas ir ar to reikia kiekvienam iš mūsų?
Kviečiu pasižiūrėti trumpą video ištrauką iš epizodo:
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija