José is a former ethical hacker, digital forensic examiner and hardcore Linux engineer who went head overheels into the talent sourcing and recruitment industry utilizing his cross-field experience. He is the authorof the book „People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment“, a co-founder of 150+ employee sourcing house GoodCall, Recruitment Academy and HR tech company Datacruit and a speaker at numerous conferences and trainings on recruitment and sourcing across Europe.
Josef José Kadlec walked us through the topics:
- What is happening on recruitment arena across Europe (you will hear of eduployment, numbers behind sourcing, talent demand)
- What are the main sources to search for candidates
- How to use automation in your daily job (it’s not as difficult as it may sound!)
- Linkedin for job posts, candidates’ search – but what else? (so much indeed)
- What skills recruiters need and how should their Linkedin profiles look like
Josef Kadlec (Čekija) – buvęs programuotojas, sėkmingai dirbantis personalo atrankos srityje, Recruitment Academy ir GoodCall įmonių įkūrėjas, knygos apie Linkedin paiešką „People as Merchandize: Crack the Code to LinkedIn Recruitment“ autorius. Josef veda atrankų mokymus Europos bendrovių personalo skyriams, konsultuoja įmones ir skaito pranešimus didžiausiuose Europos renginiuose.
Josef José Kadlec dalinosi pokalbio metu apie tai:
- kas vyksta personalo atrankos srityje Europoje (išgirsite apie eduployment tendenciją, analitiką personalo atrankoje, talentų poreikį)
- pagrindinius efektyvius kandidatų paieškos šaltinius
- kaip pritaikyti automatizavimą savo kasdieniame darbe (tai nėra taip sudėtinga, kaip skamba!)
- Linkedin darbo skelbimams, kandidatų paieškai – kaip dar galime jį išnaudoti
- kokių įgūdžių reikia sėkmingam atrankų specialistui ir kaip turi atrodyti jo Linkedin profilis
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija