„Harvard Business Review” tyrimas atskleidžia, kad net 9 iš 10 žmonių sutiktų gauti mažesnį atlyginimą, jei jaustųsi dirbantys prasmingą darbą ir vos 1 iš 20 darbuotojų tiki, kad dabartinės jo atsakomybės yra išties prasmingos.
„Bains & Company” tyrimo metu bandyta atsakyti į klausimą, kuo skiriasi patenkinti, įsitraukę ir įkvėpti darbuotojai. Paaiškėjo, kad darbuotojus labiausiai įkvepia prasmė, dėl ko organizacija veikia ir jos lyderiai ir šie įkvėpti darbuotojai dirba 2,25 karto produktyviau nei tiesiog patenkinti darbuotojai. Pastarieji metai darbo rinkoje tapo prasmės revizijos laikotarpiu ir pastūmėjo ne vieną pokyčiams.
Su Rima Vanage – organizacijų ugdymo eksperte, konsultante, Vilniaus Universiteto partnerystės docente – kalbėjome apie prasmę: kaip ir kada užduoti sau klausimą apie prasmę, kaip priminti sau „kodėl aš, kodėl čia ir kodėl dabar”, kaip padėti kitiems žmonėms įžvelgti prasmę.
Keletas citatų iš pokalbio:
- Žmogus vertingas tiek, kiek sukuria vertės kitam
- Nėra darbo ir asmeninio gyvenimo atskyrimo, yra vienas kelias, tavo augimo kelias
- Prasmė – daryti pokytį savo aplinkoje, net tylint
Prasmingo laiko klausant!
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija