Darbuotojų ambasadorystės programos yra šiuo metu gan plačiai paplitusi įmonių praktika; vienoms labiau pavyksta išjudinti darbuotojų entuziazmą dalintis žiniomis apie darbdavį, kitų pastangos norimo efekto neatneša. Apie tai, kaip teisingai prieiti prie darbuotojų ambasadorystės projektų kalbame su „We Are Marketing“ partnere, stratege Neringa Petrauskaite.
Pokalbyje nuskamba:
– Ar galime darbuotojų ambasadorystės projektą valdyti kaip pokytį įmonėje;
– Kokie gali būti ambasadorystės tikslai;
– Kaip vyko „Ignalinos Atominės Elektrinės“ darbuotojų ambasadorystės projektas;
– Kaip nustatyti ambasadorystės tikslus, įsivertinti rizikas ir matuoti rezultatą;
– Kaip apibrėžti taisykles ir suteikti darbuotojams pagalbą.
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija